Lördag

Idag har jag varit hemma hos farmor med brorsan och farsan. Vi hjälpte henne att förbereda trädgården inför vintern. Vi krattade, bar trädgårdsmöbler, drog upp gamla blommor och jag blåste även löv från gräsmattan med en lövblåsare. Jag tröttnade ganska snabbt, så då lät jag brorsan ha lite kul. Var dödstrött närvi kom hem.
Missy har fått mask i magen så vi köpte medicin åt henne. När vi kom satte jag mig med henne i knät och försökte tvinga i henne tabletten. Hon hatar när vi gör så mot henne och man brukar få sitta med henne i knäet i flera timmar. Hon är expert på att luras. om man har suttit med henne i typ 40 minuter och tror att hon har svalt den och släpper henne. Då rusar hon iväg som en blixt och det enda hon lämnar efter sig är en fuktig tablett-bit. Jag satt med henne två gånger efter att hon rymt en gång. Efter andra gången började hon tugga fradga. Jag gav upp sen. När mamma vaknade så försökte hon också utan resultat. Får försöka igen imorron.

Det var så här jag såg ut i skolan igår. Andrea hade vampyrtänder.

Nu är det äntligen höstlov!

Vi ska ta hand om Filip och Adam på måndag och så ska vi åka och hälsa på Emil och Fanny i veckan. För mer information om mina kusiner i Huddinge besök: www.vampireloveeer.blogg.se
Det är min förra blogg och där kan det finnas lite rolig info om lite annat.
Men nu tillbaka till höstlovet. Det är så skönt attinte ha nån skola på en vecka!


Det var allt för idag/kväll/natt kommentera gärna.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia Birgersson

Du är söt som katt! Kanske går bättre att ge tabletten till Missy om du har på dig kattutstyrseln! Puss!

2011-10-30 @ 02:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0